FAQ - często zadawane pytania

Witaj! Masz pytania dotyczące działania sklepu lub oferowanych w nim prac? Poniżej możesz znaleźć odpowiedź. Jeśli nie, zachęcam do skorzystania z formularza kontaktowego.

 

Q:    Kto jest autorem prac?

A:     Wyłącznym autorem wszystkich prac jest Lilianna Lilu Batory. Więcej o artystce TUTAJ

Q:    Czy sprzedawane prace to oryginały?

A:     Wiele z namalowanych prac dostępnych jest na sprzedaż w oryginale. W tym celu prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. W sklepie wystawione na sprzedaż są autorsko wykonane kopie.

 

Q:    Jak wykonywane są kopie?

A:     Technika własna autorki, dopracowana w dwóch najchętniej kupowanych i najbardziej wiarygodnych wariantach – jako reprodukcja na desce i na płótnie.

 

Q:    Co to jest obraz „na desce”?

A:     Wizerunek przenoszony jest na podłoże z drewna świerkowego grubości 18 / 22 mm, o boku 15 lub 20 cm. Dla uwydatnienia kontrastów obraz jest ręcznie podmalowywany, następnie pokrywany ochronną warstwą werniksu. Drewno bejcowane, całość ręcznie sygnowana przez artystkę.

 

Q:    Co to jest obraz „na płótnie”?

A:     Drugim dostępnym wariantem kopii jest obraz drukowany specjalną techniką na płótnie (canvas). Druk wysokiej jakości pod stałą kontrolą artystki praktycznie uniemożliwia odróżnienie od oryginału. Dla uwydatnienia kontrastów obraz jest ręcznie podmalowywany, następnie pokrywany ochronną warstwą werniksu. Dostępne wymiary płócien to 30x30, 40x40 oraz 50x50cm. Na zamówienie możliwa jest reprodukcja w większym formacie.

 

Q:    Czy możliwe jest zlecenie namalowania obrazu?

A:     Oczywiście. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

Q:    Ile trwa realizacja zamówień?

A:     Wszystkie prace wykonywane są na zamówienie, ręcznie. Technologia wymaga, żeby obraz wysychał co najmniej kilka godzin po każdym etapie. Staramy się wysyłać w ciągu 2-3 dni od złożenia zamówienia. Przy dużej liczbie zamówień ten czas może wydłużyć się do 5 dni kalendarzowych. Gdyby z jakichś powodów czas ten miałby być dłuższy - będzie o tym informował stosowny komunikat na stronie głównej i na stronie potwierdzenia zamówienia produktu.